A legtöbb digitális reklámügynökség év végi napjai azzal telnek, hogy tanulmányozzák a következő évre várható legújabb trendeket. A digitális ügynökség munkatársai azonban jól tudják, hogy a régi, ámde jól letesztelt, kipróbált és működő eszközöket és megoldásokat sem kell kukába dobni az újévben. A digitális ügynökség szerint fontos a megújulás, az innovatív megoldások prezentálása a legtöbb ügyfelük számára. Ez azonban nem zárja ki azt, hogy racionális érvekkel alátámasztva ne lehetne átvinni a sikeres kampányok sémáit a következő projectekhez is. A digitális reklámügynökség úgy véli, hogy nincs jó, vagy rossz trend, hiszen ezek csak előrejelzések, ötletadók, majd az idő fogja eldönteni, hogy melyik válik be közűlük és melyik nem. 2021-ben is több koncepció és elképzelés látott napvilágot a digitális marketing trendeket illetően. Az egyik ilyen új trend, amely a tartalmakat az egyénekhez igazítja, a személyes elkötelezettség megszerzésének érdekében. A másik egy sokkal mechanikusabb és technikai optimalizálás, a kulisszák mögötti területek, például a SEO és a kampányok felépítésének finomhangolása. Ezek olyan apró, ámde fontos területek és ténykedések ,amelyeket az elégedett ügyfelek nem feltétlenül látnak, de a hatásukat érzékelik.