Hány hírlevelet küldjek a feliratkozóimnak?

Először is szeretnénk leszögezni, hogy bár számtalan tanulmány és kutatás készült már az online marketing..

Tovább olvasom

Hány hírlevelet küldjek a feliratkozóimnak?

Először is szeretnénk leszögezni, hogy bár számtalan tanulmány és kutatás készült már az online marketing ügynökség kérésére arra vonatkozóan, hogy mikor küldjünk ki hírlevelet az e-mail címlistánkra, de olyan egyetemes adat, ami mindenki számára működőképes sajnos nem létezik. Hogy miért? Mert a reklámügynökség is pontosan jól tudja, hogy bár hasonló profilú vállalkozás számtalan létezik ,de nincs két ugyan olyan. Ezáltal a cégek e-mail listája is teljesen különböző, a szerint változik, hogy a célcsoportunk hogyan épül fel. Az online marketing ügynökség pontosan jól tudja, hogy teljesen mások az e-mail olvasási és feldolgozási szokásai például egy kismamának, vagy egy vezető beosztásban lévő, akár napi 10 órát is dolgozó munkavállalónak. Tehát ezeket a célközönségünkről és feliratkozóinkról birtokunkban lévő információkat felhasználva kell kialakítanunk a hírleveleink kiküldésének napját és idejét, illetve gyakoriságát. Általánosságban a reklámügynökség szerint azért annyi elmondható, hogy a kedd és csütörtöki napok a legideálisabbak a hírlevél kiküldésére. És sokan a késő esti órákra ütemezik a küldés időpontját, hiszen az éjjeli baglyoknak ilyenkor szolgáltatnak olvasnivalót, reggel pedig mindenki biztosan rápillant az új leveleire, amiket azért munkába menet meg is szokta a többség nyitni. Fontos még, ha elkezdünk hírleveleket küldeni ,akkor semmiképpen se hagyjuk ki a statisztikák elemzését. De hogy a sok adatból mire is érdemes figyelnünk, azt következő cikkünkben foglaljuk össze.