Miben tud segíteni egy digitális ügynökség? -2. rész

A cikksorozat első részében leírtuk, hogy korábban csak offline lehetőségek álltak a cégek rendelkezésére, ha..

Tovább olvasom

Miben tud segíteni egy digitális ügynökség? -2. rész

A cikksorozat első részében leírtuk, hogy korábban csak offline lehetőségek álltak a cégek rendelkezésére, ha marketingről és reklámozásról volt szó. Magazinokban, újságokban, illetve a tvben és rádiókban tudták népszerűsíteni termékeiket, szolgáltatásaikat. Mára a hirdetési piac teljesen átalakult és ezzel egy időben számos online ügynökség is megkezdte a vállalkozásokat segítő és támogató munkáját.  Egy digitális reklámügynökség abban tud segíteni nekünk, hogy a digitális marketing stratégiánk kialakításával és gyakorlatba való átültetésével elősegítse a potenciális ügyfeleink megszerzését. Az online ügynökség akkor végzi jól a munkáját, ha a vásárlóink száma és ezáltal a bevételein összege is növekedni kezd. Ez azonban nem fog megtörténni egyik napról a másikra, hiszen egy online ügynökség sem képes csodát tenni. Pláne, ha előtte sehogy sem, vagy csak nagyon rosszul használtuk ki az online felületek és megjelenések nyújtotta lehetőségeket. A digitális reklámügynökség szerint a digitális marketing költséghatékony módja annak, hogy észrevegyék vállalkozásunkat. A hagyományos, tv és rádiós megjelenésekhez képest a digitális marketing költségei sokkal megfizethetőbbek. Fontos az elején tisztázni, hogy a cég mekkora költségvetést szán a marketingre, és milyen típusú szolgáltatásokat tervez igénybe venni az előre jutásához.