A PPC-hirdetések (pay-per-click) olyan hirdetések, amelyekért az ügyfél csak akkor fizet, ha valaki rákattint. Az ilyen hirdetések általában a Google Ads és a Facebook Ads platformokon jelennek meg. Az online marketing ügynökség ügynökség által végzett alapos piackutatás és kulcsszóelemzés hatékonyabb hirdetések létrehozását teszi lehetővé, ami növelheti a konverziókat és a bevételeket.
A közösségi média marketing szintén fontos része az online marketingnek. Az online marketing ügynökség segíthet az ügyfélnek a közösségi média profiljai optimalizálásában, a tartalmak létrehozásában és a célközönség elérésében. Az online marketing ügynökség által készített analízis segítségével az ügyfél könnyen nyomon követheti a közösségi média kampányok hatékonyságát és igényeinek megfelelően módosíthatja azokat.
A tartalommarketing olyan stratégia, amely magában foglalja a hasznos és értékes tartalmak létrehozását az ügyfél célcsoportjának. Az online marketing ügynökség által készített minőségi tartalom növelheti a márkák ismertségét, javíthatja az ügyfél hitelességét és hatékonyabbá teheti a marketingkampányokat.